Wednesday 1 February 2017

Vacation - Tenerife - january 2017 (2)

Follow my blog with Bloglovin



Hellou, 
jätkan siis oma Tenerife reisi postitustega,seekord neid nii palju ei tule aga mõned siiski.

21.jaanuar läksime me Los Cristianosesse uuele shopingtuurile,Kaire polnud enda eelmise päeva saagiga rahul ja mina..noh ma ei ütle shoppamisele kunagi ei ja ma polnud Los Cristianoses ringi käinud ega näinud seda rohkem,kui bussiga läbi sõites,seega see oli nagu 2in1 shoppamine ja linna avastamine. Kaire on siin palju käinud ja sp ta oskas ka siin orienteeruda ja näidata mulle kõike,mis siin näha on. Käisime ühes maailma parimas pagariäris(ma pole muidu üldse magusa ja eriti veel saia sööja aga see oli küll midagi mm kui head) õhtuks läksime me tagasi kodulinna,sõime sadama restoranis õhtust,jalutasime promenaadil ja proovisime linnas veel erinevaid mojitosid.
22.jaanuar läksid teised matkale ja meie otsustasime siis sõita ka suurte linnade poole ja vaadata,mis teha annab,Kaire tahtis käia erinevates outlet poodides ja Siam Mallis,kui need olid läbi käidud siis suundusime ranna poole,jalutasime,nautisime päikest,vaatasime surfareid ja nautisime ühes super rannarestos (Watermelon) õhtusööki ja ülimaitsvaid kokteile(black mojito on lihtsalt paaarim) päikeseloojangu saatel.
23.tegime korraliku ranna ja päikesevõtu päeva,polnud siiamaani absoluutselt sellega tegelenud ja Kairel oli ka viimane aeg,seega veetsime terve päeva rannas,vahepeal käisime sadamarestos söömas ja tagasi randa-õige puhkuse päev. Õhtul tulid veel teised meile siia linna külla,näitasime neile linna,proovisime erinevaid mojitosid ja õhtu lõpus võtsime kõik endale kebabi ja veini ja läksime randa pugima- pärast selle söömist olime kõik nii toidukoomas,et pidime koju surema minema,liikuda enam igatahes ei suutnud.


24.oli päev,kus pidime tegema korraliku viimase õhtu Kairele,sest ta startis 25.dal koju,aga muidugijust siis suudan mina endale mingisuguse viiruse külge saada ja veetsin terve päeva voodis suutmata midagi süüa,rääkimata veel liigutamisest. 
25.hommikul tundsin end juba veidi paremini ja suutsin vähemalt hommikust koos teistega süüa,enne kui nad Kairet lennukile saatma läksid,ma kaasa ei läinud,sest päris hästi ma end veel ei tundud,puhkasin,kosusin ja lugesin Zoe Sugg - Girl Online läbi ja päeva keskel suutsin end isegi randa vedada ja õhtuks olin juba nagu teine inimene, käisime toidupoes ja kokkasime korraliku masterpeace valmis ja oi kui hästi see kõik peale mõnda aega suutmata süüa maitses.


 

 
 
                            (Meil oli super fotograaf 😂)
 
 

No comments:

Post a Comment