Thursday 2 February 2017

Vacation - Tenerife - January 2017 (3)

Hellou,viimane reisi postitus-letsgou.

26.jaanuar rentisime me auto koos autojuhiga,kes tegi meile korraliku saaretuuri,käisime suure draakonipuu juures,el teide vulkaani otsas,kuumaastikul,suure männi juures ja lõpuks ka hispaania kõige kōrgemas külas lõunatamas,ringreisult tagasi jõudes jõudsime ainult õhtust teha ja süüa ja vajusimegi kõik tuttu ära.
27.jaanuar polnud meil mingit kindlalt plaani ja kuna hommik oli pilves,siis mõtlesime,et matkame siin Las Galletases hipi randa,kus kunagi oligi üks suur hipide slumm,kōik elasid seal koos telkides ja prügimäelt leitud mööbli ja asjadega,see aga aeti seal laiali ja nüüd on seal vaid üksikud onnid ja telgid alles,kes elavadki aastaringselt seal.sealt edasi suundusime koopa juurde,kus ka elatakse sees,hetkel elab seal ka üks eestlane ja eelmine aasta elas ka mu ema mees seal kuu aega-jah just,koopas! Ta viiski meid siis oma endise elukoha juurde,sees käia me kahjuks ei saanud,sest uued elanikud olid ees aga väljast nägime selle ära küll. Sealt edasi suundusime bussiga El Medanisse,sest järsku tuli mega ilus ilm ja me tahtsime kuskile mõnusasse randa minna. El Medano on euroopa(euroopa liidu*) parim surfiplace,võtsime päikest ja vaatasime surfareid,kuni otsustasin,et lähen ja ronin seal kõrvaloleva Montana Roja otsa,polnud väga pikk tripp aga väga äge,seal tipus sai istuda kaljuservale ja imetleda seda suurepärast vaadet,see oli lihtsalt I M E L I N E !  Sealt edasi sõitsime tagasi koju,sõime kõhud täis ja läksime otsima mõnda head baari vms,kus muusikat kuulata ja paar jooki teha,leidsimegi ühe õige Hispaania place ja see oli ikka jumala âge,kuidas kõik generatsioonid seal koos tantsivad ja lõbutsevad,me võtsime ka muidugi kampa nendega .
28.jaanuar startisime hommikul vara bussiga Loro Parque poole,mis on siis tõlkes Papagoi park aga see on tegelikult ikka loomaaed,nâgime seal mõõkvaalade,merilõvide,delfiinide ja papagoide showsid,mis olid väga khuulid. Peale nende jalutasime niisama ringi,nägime erinevaid loomi ja linde ja muidugi mu lemmikuid-pingviiiiiine! Peale Loro Parqued käisime restoranis lõunatamas ja hakkasime tagasi sōitma,koju me ei läinudki vaid sõitsime otse Las Americasse kus toimusid eestlaste kukeaasta vastuvõtu pidustused,ranna pidustuste osale me ei jõudnud aga kodukõrtsu afterpartyle küll,kus sai ikka palju tantsu ja nalja.
29.jaanuar oli meil viimane päev Tenerifel,selle päeva veetsime üsna rahulikult,käisime poodides,et perele ja sõpradele igasuguseid kingitusi kaasa osta,mugisime rannapromenaadil ühte paljukiidetud pizzat,jalutasime linnapeal ja pakkisime asju,läksime varakult magama,et hommikul kell 5 ärgata.
30.jaanuar  KOJU ! 😞
Lennuk startis kohaliku aja järgi 8.00 ja sõit kestis kuni meie aja järgi 16.30ni (+2h),sealt edasi uberiga sadamasse 19.30 laevale ja umbes 22.00 jõudsime LÕPUKS koju (kuigi parema meelega oleksingi Tenerifele jäänud)

Selline oli siis minu reis,hope you've enjoyied it!

Adios amigos!

Adios Tenerife,I'll be back!