Monday 30 January 2017

Vacation - Tenerife - January 2017

Hellou,
Olen olnud blogimisest mõnda aega eemal,aga sisimas olen seda ikka väga igatsenud,seega otsustasin,et pean ikka end uuesti käsile võtma. Alates 16.jaanuarist olen olnud Tenerifel,oma väga tühjasid akusid laadimas ja nüüd lõpuks tundsin,et on jaksu,tahtmist ja viitsimist jälle hakata rohkem blogimisega tegelema,siin olek on andnud mulle nii palju mõtlemisainet,energiat ja tahtmist tegutseda-ja see siin ongi siis see esimene samm. Nii põhjalikku ülevaadet oma reisist ja siin oldud päevadest ma ei tee,nagu eelmisest Benidormi reisist,aga mõned pildid ja üldise jutu panen kirja ikka.

16.jaanuaril startisime siis Eestist Soome hommikul,et Vantaa lennujaamast kell 17.15 otselennule Vantaa-Tenerife jõuda,lend kestis 6,5h,mis polnudki nii hull,nagu ma arvasin. Seega jõudsime Tenerifele alles hilja õhtul ja läksime otse oma korterisse Las Galletases.
17.jaanuar ärkasime,sõime hommikust ja läksime Las Galletast avastama,see on üks armas väike linnake,väikese bussisõidu kaugusel sellest suurest turistiaugust (Los Cristianos/Las Americas) aga siin on olemas kõik puhkajatele vajalik,erinevad poed,baarid ja isegi ilus rannapromenaad erinevate restoranide ja kohvikutega. Seega esimese päeva veetsimegi siin jalutades,poodides käies,rannas olles,restoranides süües ja erinevaid mojitosid ja barraquitosid proovides.
18.jaanuar käisime me teist Las Galletase otsa uudistamas ja koju toidukraami varumas,kokkasime ja siestatasime kordamööda :'D õhtul aga sõitsime Las Americasse nn.kodukõrtsu ( siin on üks suur eestlaste kogukond,kes just selles baaris alati kokku saab ja sp kutsuvadki seda kodukõrtsuks )no ütleme nii,et peale minu ja noorte baarmannide oli vanuselt järgmine seal mu ema ja edasi juba olid kõik +60 vähemalt (Kaire ei tundnud end hästi ja sellepärast ka ei tulnud meiega kaasa,muidu oleks noori lausa 1 rohkem olnud ) aga kokteilid maitsesid hästi,muusika oli hea ja nende lõbusate vanuritega oli päris äge tantsu lüüa ja isegi selliselt peolt suutsin endale austaja leida.. ei mitte 60aastase.. aga üks Moskvast pärit baarman kinkis mulle roosi ja kutsus sinna tagasi,et järgmine kord koos tantsida saaks.(Mida ma siiamaani teinud ei ole)
19.jaanuar startisime me kell 10 hommikul Adeje poole,et minna matkale Põrgusse,jah just nii seda kohta nimetataksegi,sest sinna ei paista mitte kunagi päike,panime siis oma munakoored pähe ja asusime mööda mäenõlvasid matkama,vaated sealt ülevalt olid lihtsalt imelised ja alla "Põrgusse" jõudes olime kaljude vahel kus oli imeilus kosk - ma täiega nautisin seda matka. Peale matka käisime lõunatamas seal samas armsas väikses Adeje linnas ja läksime tagasi koju. Õhtul käisime veel igast väikestes poodides shoppamas,promenaadil kooki ja smuutit nautimas ja jalutamas.
20.jaanuar startisime me hommikul autoga Tenerife pealinna Santa Cruzi poole,mis asub teiselpool Tenerife otsa meie elupaigast,aga kuna Tenerife on umbes saaremaa suurune,siis sõitsime me sinna teise otsa veidi üle tunni ainult. Santa Cruzi läksime me põhiliselt shoppama,aga käisime muidugi seal ka vanalinnas ringi,sõime ühes üli khuulis restoranis ja nägime ka ooperimaja. Aga nagu naised ikka-meid erutas kõige rohkem Primark,kus ma polnud kunagi varem käinud ja kus me läksime otseloomulikult täiesti crazy-ks. Peale suurt shoppingtuuri suutsime ka korraks käia vaatamas seda ilusat randa,mis igal Tenerife postkaardil kujutatud on,oli küll ilus aga kuna kell oli palju ja me olime üsna laibad,siis jäi see külastus ikka väga lühikeseks. Sõitsime koju,nautisime veidi head odavat Hispaania veini ja vajusime ära nagu notid.
 
 
                              To be continued...

No comments:

Post a Comment