Saturday 1 October 2016

VACATION - Day 5-7 - 25-27.09.2016

Hellou,

Järjekordne puhkuse postitus,nüüd siis päevad 5.-7.(25.september-27.september) nendel päevadel käisime me autoga ringi sõitmas ja avastamas erinevaid kohti ja linnu väljaspool Benidormi. Käisime La Manga linnas,mis oli nagu maha jäetud kuurortlinn,tänavatel nägime vaid mõnda üksikut inimest ning poed ja restoranid olid põhimõtteliselt kõik kinni,päris kõhe oli,see pani kohe meie crazyt ja buzyt Benidormi hindama. Käisin seal ka esimest korda scootriga sõitmas,rahulikult ja kalda lähedal oli mõnus,aga kui me saarte taha korraliku kiirusega põrutasime,kust polnud randa enam nähagi,siis võttis ikka jala värisema küll. Seal samas lähedal oli ka üks private beach,kuhu me minna tahtsime aga kahjuks oli tee sinna kinni pandud,ning see jäi siis seega ära.Käisime ka siin lähedal pisikeses linnakeses nimega Altea,kus oli lihtsalt ülimalt ilus rand,kivine,kuid nii ilus ja sinine. Käisime ranna äärses sushi restoranis söömas ja nautisime päikest ja vaadet. Sealt edasi leidsime veel ühe ilusa ranna,mis oli pisike aga mägede keskel peidus,seal käisime ka ujumas,kuni mööda pimedaid,kitsaid ja käänulisi mägede äärseid teid tagasi tulime - ka see oli paras ekstreemsus. 27.septembri hommikul otsustasime teha rahuliku päeva Benidormis, hommikul kohe läksime randa,sealt edasi linna shoppama ja erinevaid hispaania toite proovima, Churrosed ja Paella ✅. Õhtud veetsime me kõik Benidormis õhtustades.
sunglasses-Tiger,Top-Newyorker, shorts-Shein,shoes-H&M.

Sunglasses-Tiger,Top-Zara,Bag-random shop in Spain,Shorts-Newyorker,Shoes-Stradivarius.