Monday 3 October 2016

VACATION - Day 8 - 28.09.2016

Hellou,

8.päev meie reisist oli üsna tegus,esimese asjana hommikul ärgates tahtsime me minna kesklinna bruschetta baari - brezeriasse sööma,kust saad ükshaaval valida endale erinevaid bruschettasid,valik oli ikka korralik,ma võtsin endale 3 erinevat - kanavardaga,praemuna ja chorizoga ja kolme juustu oma,kõik olid ikka mega head-ideaalne hommikusöök,kui english breakfast on totaalselt üle visanud. Seejärel sõitsime me fonts de
d'algari kose juurde,mis on mägedes asuv üli ilus kosk,ning kust saab ka vette hüpata ja ujuda,mega ilus ja mega mõnus koht! Tagasi Benidormi jõudes oli juba lõuna aeg käes ja käisime kesklinnas söömas,ma tellisin muidugi kana paella,mis on hetkel toit,mis mind kõige rohkem isutab,koju jõudes proovin ise ka seda teha,loodetavasti õnnestub ka sama hästi. Lõuna lauas tuli meil idee ka Alicante lossis ära käia,mõeldud tehtud,loss ise asub kõrgel mäe otsas,seega vaade sealt oli lihtsalt imeline,pildid räägivad enda eest. Peale lossi läksime Alicante kesklinna,sest me Merkaga tahtsime sephoras kindlasti ära käia,ostsin sealt ka paar asja(varsti teen postituse asjadest,mis ostsin),ning käisime õhtust söömas ühes üsna veidras sushi restoranis,kus oli menüü taga reeglid,et kui võtad buffee ja oma taldrikut tühjaks ei söö,siis maksad iga tüki eest euro trahvi...  Pärast selle lugemist ei võtnud me keegi otseloomulikult buffeed,vaid tellisime niisama,ei tea kes julgekski võtta,kui ära süüa ei jaksa,hakatakse trahvima. Õhtuks sõitsime nagu ikka tagasi oma korterisse benidormi.

Sunglasses- Tiger,Bag-random shop in Spain,romper-SheIn.