Wednesday 5 October 2016

VACATION - Day 11 - 01.10.2016

Hellou,

1.oktoober ongi juba käes,seega ka meie reisi lõpp vaikselt paistab,juba 11 päeva olen ma oma pisikesest põnnist eemal olnud. Esimesed nädala aega ei olnud hullu,kõik oli nii uus ja huvitav,et nautisin seda täiega,aga nüüd on igatsus küll juba tappev. Aga ainult paar päeva veel ja saangi sellele nunnule plutipluti teha - I can make it.  Aga rääkides nüüd sellest,mis me tegime täna,siis hommikul kohe sõitsime me Terra Miticasse,mis on siis Benidormi lõbustuspark,mulle täiega meeldis,et see park oli ajaloolise themega,seal olid Rooma,Egiptus ja Kreeka ning kõigis neis olid järgi tehtud Colosseum,Püramiidid jne ja iga natukese aja tagant toimusid erinevad ajaloolised etendused ja gladiaatori võitlused. Kuna mina ei ole absoluutselt erinevate okserataste ja hullude atraktsioonide fänn,siis õnneks oli seal ka mul midagi teha- kuskil koobastes erinevate kollide tulistamine nagu megazones,mõned pisemad ameerika mäed,5D kino ja palju muud. Kahjuks saime käia vaid pooles pargis,sest millegi pärast on nüüdsest Terra Mitica jagatud kaheks erinevaks lõbustuspargiks Terra Mitica ja Iberia park ja meil oli pilet siis vaid Mitica poole peale,olime suht pettunud,sest vanasti sai selle sama piletiga tervet parki külastada. Peale lõbustus parki otsustasime käia ära Risti juures,mis särab siin Benidormi mäe otsas iga öö ja me oleme iga kord mõelnud,et tahaks selle lähedalt ka ära näha. Tee sinna mäe otsa oli ikka päris hirmus,autoga mööda mäe äärseid teid,kus piireteks vaid kivid,mida polnud ka igal pool,iga hetk oli tunne,et nüüd sõidame sealt alla ka. Aga we made it ja see oli seda väärt,vaade oli lihtsalt super..ja enne seda ma arvasin,et meie korterist on ulme vaade... nope.  Õhtul otsustasime me minna ja kogeda õiget Hispaaniat,me läksime baar,kus polnud ainsatki teist mitte Hispaanlast,algul vaadati meid üsna imelikult aga mõne aja pärast tantsisime ja naersime seal kõik koos, üks umbes 60a härra võttis mu tantsima ja hakkas mulle õpetama,kuidas üks õige Hispaania naine tantsib,ütleme nii,et natukene häbi ja päris naljakas oli,ma olen võrreldes nende Shakiradega ikka täielik puujalg :D. Lõpuks võtsid kaks hispaanlannat meid kaasa ka õigesse klubisse,kus käivad ainult kohalikud,mega tore ja äge oli,aga oli tunda,et tavaliselt meiesugused seal ikka ei käi,mõned vaatasid ikka üsna imestunult,nagu me oleks ära eksinud kuskile :D

(Postituse kirjutasin 1.oktoober,aga ülesse sain kahjuks panna alles nüüd )
 Sunglasses-Tiger,Shirt-Missguided,Shorts-Newyorker,Bag-random shop in Spain,Shoes-H&M.







No comments:

Post a Comment