Wednesday 30 August 2017

OOTD - 26 - band-T

Hellou,

Oma outfite kokku pannes ma tihti valin ühe riideeseme,mida ma kanda tahaksin ning hakkan siis selle ümber teisi asju sobitama. Seekord oli selleks siis see valge Rolling Stones bändi t-särk,mille ma ostsin Viini Primarkist. Kuna sellel pluusil on päris palju erksat punast värvi,siis tahtsin kindlasti sellega kanda ka punast huulepulka,et natuke rohkem värvi siia looki tuua.Valged teksad ja heleda teksatagi kasuks otsustasin tegelikult sellepärast,et üsna ilmselge ja minu puhul tavaline valik oleks panna mustad teksad ja must nahktagi ning khuul look olekski olemas,aga tahtsin teha midagi natuke teistsugust. Kuid mustad prillid ja ketsid ma siiski panin,sest ma ei tahtnud,et kogu look liiga hele ja üksluine oleks,must annab natuke kontrasti.

Hellou,

When I put together my outfits I usually choose one item that I want to wear and then start to match the rest of the pieces with it. This time it was a white Rolling Stones band t-shirt,that I bought from Primark in Vienna. Cause this shirt has a lot of bright red on it,I wanted to wear red lips with it to add some more color to this look. White jeans and light denim jacket I chose because It would be really easy and obvious to but on black leather jacket and black jeans with it and cool outfit would be ready,but I wanted to do something different this time. But I still decided to but on my black shoes and sunglasses because I didn't want that look to be too light and boring,black adds some contrast.

Hope you like it :









( T-shirt - Primark,  jacket - Mohito, jeans - Fashionnova, shoes - Stradivarius, sunglasses - random boutique in Croatia, lipstick - NYX. )

Photo by Kristel Palk ( https://www.instagram.com/stealingsandwiches/ )

No comments:

Post a Comment