Sunday 18 September 2016

OOTD - 7 - Birthday girl - 15.09.2016


Hellou,
Seekord siis tiba fancym outfit postitus,aga kuna ma pole väga suur üles lööja ja kleitide kandja,siis selline on minu "going out" outfit. Oma 22.sünnipäeva õhtu veetsin perega õhtust süües ja mõnusalt aega veetes,kuna oli neljapäev ja ma pole enam väga suur sünnipäevade pidaja,siis midagi enamat ma ka ei teinud. Kuna me läheme 20.september ( see on ju juba kohekohe!! ) sõpradega Hispaaniasse,siis saab seal oma tähistamised ja väljas käimised järgi teha. Me oleme parima sõbrannaga seda trippi juba nii kaua oodanud ja ma olen kindel,et see tuleb lihtsalt mega mõnus,üritan võimalikult palju pildistada ja filmida ning ka bloggisse ja instagrammi teile vaatamiseks ülesse panna. :)

It was my birthday on 15th of september and this was the outfit I wore at family dinner,I didn't do anything else on my birthday,because me and my friends are going to Spain on 20th of september and I guess we can do all the celebrations there. I'm trying to film and take as much pictures as I can and share them with you on blog and on instagram. Can't wait! :)







  jeans-Zara, top-Newyorker, shoes-H&M, choker-Ebay.


No comments:

Post a Comment