Friday 19 August 2016

OOTD - 2 - Black and pink

Minu igapäevane look ongi just midagi sellist - mugav,praktiline ja basic värvid väikse pop-of coloriga. Ma olen pigem neutraalsete värvide armastaja aga viimasel ajal on hakanud meeldima just see,et sellele neutraalsele lookile lisan mingi ühe eseme,mis on värviline ja annab lookile selle väikse extra.Seekord on selleks heleroosa tagi Zarast,mida ma olen kindlasti juba liiga palju kandnud,selle aja kohta,mis ta mul olnud on,aga see on lihtsalt totaalne hetke lemmik.Käisin Zaras sellist kollast ka luuramas,aga kahjuks oli see otsas,loodan,et soomes võibolla näkkab,siis saan mõneks päevakski selle roosa rahule jätta.
Outfiti pildid on paar nädalat vanad,seega ei olnud need tehtud blogi postituse jaoks ( sest siis mul ju polnudki veel blogi ) ja seega ka puuduvad just detailide pildid,aga loodan,et need full-lenght pildid ajavad hetkel asja ära.
Tulevikus on loodetavasti oodata ka paremaid ja detailsemaid pilte,stay tuned for that ! :)

This is the look I would wear everyday - comfy,practical and neutral tones with a pop-of color. I am a neutral kinda girl but lately I have been lovin' that one piece of clothing with a pop of color to give my outfit that little extra. This time it's my pink Zara jacket,that i have been worn too many times already,but it's my absolute favourite right now. Hope to find that same jacket in yellow from finland.
Those outfit pictures are a little bit old so they were not taken for the blog,so there are no detailed photos,but I hope it's okay for now,next time I try to have better and more detailed pictures,stay tuned for that ! :)




jacket,jeans - Zara,Shoes- H&M, bag- Reserved,T-shirt-Missguided,Sunglasses-Ebay

No comments:

Post a Comment